Przed nami druga edycja organizowanego przez Puls Biznesu Forum
Compliance Officer, które odbędzie się w dniach 7-8 lutego 2017 w Warszawie. Blog o compliance ma przyjemność być także i teraz patronem
medialnym tego wydarzenia, z czego dla wszystkich jest pewien konkretny profit,
ale o tym za chwilę. W tym roku organizatorzy zaplanowali sporo ciekawych zagadnień,
m.in.:
Compliance w Polsce –
ewolucja, czy rewolucja?
Praktyczne aspekty wdrażania i
promocji CMS na rynku nieregulowanym i rynku regulowanym
Kluczowe wyzwania we
współpracy Compliance z innymi działami
Raportowanie niefinansowe jako
element zarządzania ryzykiem w organizacji
Odpowiedzialność kadry
menadżerskiej z perspektywy compliance
Zmiany w przepisach karnych
wpływające na compliance
Wsparcie i ochrona sygnalistów
Nowa norma ISO 37001
Podczas Forum opowiem Wam o
doświadczeniach z wdrażania i promocji compliance w organizacjach, które
podejmują się budowy systemu compliance z własnej potrzeby lub woli. To z
jednej strony sytuacja, w której decydenci przedsiębiorstwa wiedzą, że chcą
zbudować system compliance i to jest z punktu widzenia wdrożeniowca compliance
super. Jednak nie zawsze dokładnie ci sami decydenci wiedzą, jak wygląda taki
system i co oraz dlaczego jest w danej chwili potrzebne. Ponadto budowanie CMS
w oderwaniu od organizacji daje efekt tak trwały i skuteczny, jak sadzenie
drzew w doniczkach na paprotki. Taki system nie tylko należy zaprojektować, ale
też przekonać do niego interesariuszy organizacji, właśnie wypromować. I nie
zawsze jest to takie łatwe i oczywiste. Jeżeli uważacie, że organizacja
przyjmie ciało obce, obca brzmiące, zahaczające zainteresowaniami o kontrolę,
zadające różne pytania itp. to jesteście w błędzie. Szczególnie duże,
skomplikowane w strukturze spółki są tu wyjątkowym przykładem, o czym pisałem
m.in. tu.
II Forum Compliance to impreza
płatna, ale, tak jak przy pierwszej edycji, mam dla moich czytelników
niespodziankę. Organizator przyznał 10% rabatu na udział w wydarzeniu po
wpisaniu hasła: "blog_o_compliance10" w polu UWAGI w formularzu rejestracyjnym. Do zobaczenia!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Dziękuję za komentarz. Wszelkie reklamowe odnośniki wklejone bez uzgodnienia z autorem Bloga o compliance nie zostaną opublikowane. Podobnie z treściami nieodpowiednimi. Za treść komentarzy odpowiadają wyłącznie ich autorzy.